چهارشنبه: 5 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

از مقام شامخ علامه مصباح يزدي تجليل شد

    همزمان با سالروز شهادت استاد مطهري در مراسمي ضمن قدرداني از استاد گرانقدر حضرت علامه آيت الله مصباح يزدي، از اساتيد برگزيده موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) تجليل به عمل آمد.

     

    همزمان با سالروز شهادت علامه شهيد مطهري و روز معلم، مراسم تجليل از اساتيد برگزيده موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) برگزار شد.
    سخنراني علامه مصباح يزدي و تجليل از اساتيد نمونه موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) از برنامه هاي اين مراسم بود.
    همچنين به پيشنهاد جمعي از شاگردان علامه مصباح و اساتيد و دانش پژوهان موسسه امام خميني(ره) ، استاد مير سپاه به نمايندگي از آنان با سخناني پرشور و صميمانه به اظهار محبت و تقدير و تجليل از مقام شامخ استاد علامه مصباح يزدي پرداخت.
    در اين مراسم معاونت محترم آموزش گزارشي از فعاليت هاي آن معاونت را براي طلاب و دانش پژوهان مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) ارائه نمود.
    اين مراسم عصر روز سه شنبه 12 ارديبهشت ماه درسالن همايش هاي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) برگزار گرديد.


     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3837

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه