پنجشنبه: 9 فروردين 1403

شما اینجا هستید

اطلاعیه مرکز آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)؛ شرایط برگزاری دوره های طرح ولایت تابستان 1397 اعلام شد.

    مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : در اینجا‌ (طرح ولایت) آمیزه‌ای از علم و ایمان و تفکر مشاهده می‌شود... واقعا طرح ولایت جزء کارهای بنیانی است، خیلی کارهای خوب داریم ولی بعضی کارهای خوب بنیان سازی است... این طرح آن قدر مفید و خوب و سازنده است که هرچه درباره آن سرمایه گذاری بشود به نظر من زیاد نیست.

    به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی«ره» کلیه سازمان ها و نهاد های مردمی علاقمند به برگزاری دوره های طرح ولایت، تا پایان وقت اداری 27 اسفند 1396 فرصت دارند برای درخواست مکتوب به این مرکز مراجعه نمایند.

    دوره های طرح ولایت از سال 1375 به مدت 22 سال در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه سراسر کشور برای دانشجویان و طلاب برگزار می گردد.

    همچنین این دوره ها درسالهای اخیر برای اقشاری همچون؛ اساتید دانشگاه ها، نخبگان علمی، فرهنگیان، پزشکان و کارکنان بعضی وزارت خانه ها برگزار شده است.

    محتوای این دوره ها، سلسله دروس مبانی اندیشه‌اسلامی است که شامل شش کتاب با عناوین: معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست می باشد.

    در دوره هاي طرح ولايت، تعیین کلیه امور محتوایی، اساتيد و برنامه آموزشی بر عهده مركز آموزش هاي آزاد موسسه امام خميني (ره) است و كليه امور اجرایی و هزينه ها اعم از تأمين محل اسكان، تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و ... بر عهده مراكز درخواست كننده می باشد.

    این دوره ها 40 روزه می باشد و در بازه ی زمانی 27 خرداد ماه تا 15 شهريور ماه سال 1397 قابل برگزاري است.

    مراکز و نهادهای علاقمند به برگزاری این دوره می توانند تا قبل از تاریخ مذکور برای اطلاع از سایر شرایط و نحوه برگزاری با مرکز آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به شماره تلفن 02532113657 یا 02532113620 تماس و یا به آدرس قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی،  موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، طبقه همکف- مرکز آموزش های آزاد (طرح ولایت) مراجعه  نمایند.

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/5838

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه