سه شنبه: 4 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

بازديد پروفسور عبدالله سعيد از مؤسسه امام خميني (ره)

    به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی روابط عمومي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)، پروفسور عبدالله سعيد، رئيس مرکز مطالعات اسلامي در استراليا از مؤسسه بازديد کرد.

                 

     

    حجت الاسلام والمسلمين حقاني، مدير امور بين الملل در خصوص اين بازديد، خاطرنشان کرد: اين بازديد به منظور آشنايي پروفسور عبدالله سعيد از مراکز علمي قم از جمله مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) صورت گرفت.
     

           

    در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين حقاني به معرفي اين مؤسسه و فعاليت هاي آن پرداخت و حجت الاسلام دکتر شمالي، مدير گروه اديان نيز از فعاليت هاي اين گروه سخن گفت.
     

             

    در ادامه پروفسور عبدالله سعيد به معرفي مرکز مطالعات اسلامي استراليا و فعاليت هاي اين مرکز پرداخت و خواستار همکاري اين مراکز علمي شد.
    همچنين حجت الاسلام دکتر باقرزاده نکاتي در خصوص مباحث حقوق مطرح کرد.
    در پايان نيز پروفسور عبدالله سعيد از بخش هاي مختلف مؤسسه بازديد کرد و با امکانات آموزشي و پژوهشي آشنا شد.
     

                   

    اين بازديد امروز 15 شهريور 1391 انجام شد.

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3927

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه