شنبه: 1 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

حجت‌الاسلام سقاي بي ريا: تکيه بر اصول و ارزش‌ها مطالبه ملت از مجلس نهم است

    رييس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه‌هاي علميه،‌ حضور گسترده مردم در صحنه هاي مختلف نظام را موجب برطرف شدن مشکلات و عقب‌نشيني دشمنان دانست و به راه يافتگان به مجلس نهم توصيه کرد در باد اين پيروزي نخوابند و بيش از پيش درصدد خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامي برآيند.

    به گزارش روابط عمومي موسسه امام خميني (ره)حجت‌الاسلام ناصر سقاي بي ريا عضو هيات علمي مؤسسه امام خميني(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات و با تاکيد بر اينکه ملت ما همواره به دنبال انجام تکليف هستند، خاطرنشان کرد: ما پس از انقلاب مشکلات زيادي را پشت سر گذاشته‌ايم و در تمام اين سا‌ل‌ها مردم با همه توان از انقلاب حمايت کرده اند و خوشبختانه در اين انتخابات هم مثل هميشه با حضور پرشور وفاداري خود را نسبت به نظام اسلامي اعلام کردند.

    وي مشکلات اقتصادي موجود را گذرا و مقعطي دانست و تصريح کرد: بخشي از اين گراني‌ها به دليل رويارويي با دشمن است، مردم مي‌دانند با حضور در صحنه‌هاي مختلف و اعلام حمايت از نظام اين مشکلات برطرف خواهد شد.

    مشاور سابق رييس جمهور افزود: البته اين حمايت‌ها دليل نمي‌شود که مسؤولان در کنترل تورم کم‌کاري کنند، مطالبه ما اين است که آنها به فکر مردم به ويژه قشر آسيب پذير جامعه باشند و روند صعودي قيمت‌ها را متوقف کنند.

    عضو هيات علمي مؤسسه امام خميني(ره) ماهيت انقلاب اسلامي را وابسته به حمايت مردم عنوان کرد و گفت: افزون بر امدادهاي غيبي و لطف امام زمان(عج)، دعا و ياري مردم مؤمن نيز همواره نصرت الهي را به همراه داشته است.

    حجت‌الاسلام سقاي بي ريا، تبليغات دشمنان عليه نظام را موجب انسجام بيشتر ملت دانست و اظهار داشت: آنها در تلاش بودند که ريزش مردم از اطراف نظام را شاهد باشند ولي مردم با حضور در صحنه کاري کردند که دشمنان مجبور به عقب نشيني از مواضع خود شدند و بازتاب آن را قطعا در مذاکرات بغداد نيز خواهيم ديد.

    رييس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه با بيان اينکه اکثر نمايندگان مجلس نهم از طيف اصولگرايان هستند، گفت: مردم از مجلس آينده و نمايندگان بيش از مجالس‌گذشته توقع دارند تا بر اصول تکيه داشته باشند و ناخالصي ها در روند مناسبات مجلس را کنار بگذارند و به دور از حب و بغض ها، کاري کنند که تمام مردم از عملکردشان راضي باشند و بتوانند فشارها را تحمل کنند.

    عضو هيات علمي موسسه امام خميني(ره) با بيان اينکه مردم در اين انتخابات همه تلاش خود را معطوف انتخاب افراد اصلح کرده بودند، گفت: احساس مي کنم در اين دوره به وظيفه خود عمل کرده‌ام و به ديگر نامزدهاي انتخاباتي که راي نياورده اند توصيه مي کنم محزون نباشند و کساني که انتخاب شده اند نيز سرمست نباشند چرا که بار مسؤوليت سنگيني را به عهده گرفتند./
     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3847

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه