پنجشنبه: 9 فروردين 1403

شما اینجا هستید

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم باقریان

    حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم باقریان، مدیریت پشتیبانی ‏محققان،  به تشریح فعالیت ها و برنامه های این مدیریت پرداخت.

     گروه گزارش: حجت الاسلام والمسلمین باقریان با بیان اینکه این مدیریت پشتیبانی سخت افزاری ‏محققان را به عهده دارد، اظهار داشت...

     گروه گزارش: حجت الاسلام والمسلمین باقریان با بیان اینکه این مدیریت پشتیبانی سخت افزاری ‏محققان را به عهده دارد، اظهار داشت: با توجه به شرح وظایفی که برای مدیریت تعریف شده است، تمامی امکاناتی که در جهت پیشرفت اهداف و برنامه ها برای ‏محققان، اعضای هیئت علمی و بخش‏های مختلف معاونت پژوهش لازم است، توسط این مدیریت تأمین و در اختیار پژوهشگران قرار داده می شود.

    وی با اشاره به بخشی از فعالیت های این معاونت، یادآور شد: تشكيل پروندة علمي و تنظيم قراردادها با محققان و اساتید جهت تألیف کتاب های درسی و غیر درسی، مقالات علمی، تنظیم فرم های پرداختی حق الزحمه بر اساس قرارداد و ارسال آن به معاونت اداری و تهیه اقلام تحقیقی، پژوهشی و رفاهی به منظور بهره مندی ‏محققان، قسمتی از اقدامات مدیریت بشمار می رود.
    مدیریت پشتیبانی ‏محققان اضافه کرد: نظارت بر فعالیت‏ها نقش مؤثری در پیشرفت و سرعت انجام کار دارد و یکی از وظایف اصلی مدیریت پشتیبانی ‏محققان نظارت بر حسن انجام مفاد قراردادها و پی‏گیری مراحل پیشرفت آن می باشد.
    وی به بخش های این مدیریت اشاره کرد و افزود: این مدیریت از دو اداره محققان و خدمات پژوهشی تشکیل می شود که اداره محققان، امور مربوط به تشكيل پروندة علمي، تنظيم قراردادها، بررسی گزارش های کاری همکاران علمی، پرداخت بر اساس قرارداد و امور رفاهي را برعهده دارد و اداره خدمات پژوهشی، امور مربوط به پشتیبانی تدارکاتی و فنی قسمت‏های مختلف معاونت پژوهش ازجمله برگزاری همایش ها و پی‏گیری چاپ و نشر و ... را انجام می دهد.
    حجت الاسلام والمسلمین باقریان، بیان داشت: مدیریت پشتیبانی ‏محققان حلقه ارتباطی معاونت پژوهش با سایر معاونت‏ها می باشد، بسیاری از نیازهای این معاونت را تحت پوشش قرار می دهد و در جهت تأمین آن قدم بر می دارد.
    وی در پایان یادآور شد: به منظور سرعت بخشیدن در روند تحقیقات و به ثمر نشستن هر چه بهتر آن، مدیریت امکاناتی مانند کتاب های مورد نیاز محقق، محل مناسب جهت تحقیق و پژوهش، لوازم نرم افزاری و سخت‏افزاری و سایر نیازمندی محققان را در اختیار آنان قرار می دهد.

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3745

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه