جمعه: 10 فروردين 1403

شما اینجا هستید

در مراسم بزرگداشت مقام استاد از آیت الله مصباح (حفظه الله) تجلیل شد

    در مراسم بزرگداشت مقام شامخ استاد و معرفي استادان و دانش پژوهان برتر مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، از مقام شامخ آيت الله مصباح يزدي تجليل شد.


    به گزارش مرکز خبر و اطلاع رساني مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)، مراسم بزرگداشت مقام شامخ استاد و معرفي استادان و دانش پژوهان برتر مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، در تاريخ 12 ارديبهشت 1390 در تالار مؤسسه برگزار شد و از مقام شامخ آيت الله مصباح يزدي تجليل شد.
    در ابتداي اين مراسم، حجت الاسلام حسيني، معاون آموزش موسسه امام خميني(ره) با اشاره به ضرورت شکرگزاري و قدرداني از استادان گفت: شاگردان بايد مراقب باشند که هيچ گونه بي‌ادبي و بي‌احترامي نسبت به استادان صورت نگيرد.
    وي با بيان اين که حضور برخي از افراد موجب خشنودي دوستان و نبود آنان موجب خوشحالي دشمنان خواهد بود، ابراز داشت: عالمان ديني همچون علامه طباطبايي و شهيد مطهري مصداق جمله فوق هستند.
    اين استاد موسسه آموزشي وپژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به اين که ارائه خدمات عمومي به صورت الکترونيک از جمله مطالبات رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: معاونت آموزش جهت ساماندهي مکاتبات به صورت هوشمند و الکترونيک در صدد است از اتلاف وقت طلاب و بودجه بيت المال پيشگيري کند.
    وي با بيان برگزاري طرح هاي گوناگون مانند طرح عفاف و حجاب، سلمان و ولايت گفت: امسال از بين دانش‌پژوهان براي آشنايي با شيوه تدريس در اين دوره ها نام نويسي مي کنيم و پس از برگزاري دوره آنان را به سراسر کشور اعزام خواهيم کرد.
    معاون آموزش موسسه امام خميني(ره) با اشاره به سخنان رهبري مبني بر تأسيس يک مؤسسه فقه و اصول درکنار مؤسسه امام خميني(ره) گفت: شوراي فقه و اصول تشکيل شده و اميدواريم در سال‌هاي آينده، امر مقام معظم رهبري در اين مورد محقق شود.
    شايان ذکر است، در پايان اين مراسم با حضور آيت الله مصباح يزدي از استادان برتر و دانش‌پژوهان ممتاز دور‌ه‌هاي حضوري و نيمه‌حضوري مؤسسه امام خميني(ره) تقدير شد‌،‌ همچنين از سوي حجت الاسلام والمسلمين ميرسپاه در راستاي تجليل از مقام استاد، هديه‌اي به آيت الله مصباح يزدي اهدا شد.
     

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3839

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه