چهارشنبه: 5 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

مادر شهید روشن در همایش موسسه امام خمینی(ره): خداوند مزد جهاد علمی مصطفی را با شهادت به او داد

    مادر شهيد احمدي روشن سرکار خانم صديقه سالاري با اشاره به سوابق علمي مصطفي اظهار داشت: مصطفي معتقد بود ، زماني که جبهه جنگ سخت با دشمنان وجود ندارد، بايد وارد جبهه علمي شد و تلاش کرد و از همين رو در سال 83 به سايت نطنز وارد شد. من و پدر ايشان با وجود احساس خطراتي که براي ايشان مي کرديم، و وي نيز جهادگونه تلاش کرد و خداوند با شهادت مزد جهاد او را داد.

     مادر شهيد احمدي روشن درخصوص رمز موفقيت فرزند شهيدش اظهار داشت: بايد مطيع و موافق نظر رهبري باشيم.
    مادر شهيد احمدي روشن در اين مراسم با بيان اينکه مصطفي دومين فرزند من بود، اظهار داشت: وي به محض اينکه به سن تكليف رسيد، امام خامنه اي را به عنوان مرجع تقليد خود انتخاب کرد.
    سرکار خانم صديقه سالاري با اشاره به سوابق علمي مصطفي اظهار داشت: مصطفي معتقد بود ، زماني که جبهه جنگ سخت با دشمنان وجود ندارد، بايد وارد جبهه علمي شد و تلاش کرد و از همين رو در سال 83 به سايت نطنز وارد شد.
    مادر شهيد احمدي روشن خاطر نشان کرد: من و پدر ايشان با وجود احساس خطراتي که براي ايشان مي کرديم، و وي نيز جهادگونه تلاش کرد و خداوند با شهادت مزد جهاد او را داد.
    وي مصطفي را مطيع رهبري دانست و خاطر نشان کرد: فرزندم در همه كارها اول خدا را در نظر گرفته و بعد از رضاي خدا هدفي جز سربلندي و توفيق نظام اسلامي نداشت.
    وي درپايان خاطر نشان کرد: ما بايد سعي كنيم موافق و مطيع نظر رهبر باشيم و راهي كه خلاف نظر رهبر باشد ، نپيمائيم، چرا که اطاعت از نظر رهبري، تداوم راه شهداست. 

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3850

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه